torstai 1. lokakuuta 2015

30 lukijaa?! Can I get a Boo Yeah? ~shoottipostaus

Heih, huomasin eilen että raja on rikkoutunut ja olen saanut huimat 30 lukijaa! Kiitos erittäin paljon :'3♥
Joten sen kunniaksi teen shoottipostauksen. Toivottavasti pidätte ^^
Ps. Areksy jatkuu kun jatkuu, on kauhean suuri työ kuvata kaikki osat, asetella tavarat, miettiä mitä tapahtuu, sitten väsäsin sitä sirkustakin kauan eikä siinä vieläkään ole penkkejä, ja sitten AINA kun olen menossa kuvaamaan, AINA pitää sataa ulkona tai on liian pimeää >:(
                        Laittakaa soimaan taustalle tämä MHn uusi biisi; Boo York, Boo York.
Rap (Pharaoh)
You're now rocking with the very best rapper from around the way, I wanna say hello hello
Everybody calls me by my old name, so lame you can just call me Pharaoh
Ain't nobody stopping this Pharaoh's on top of this coming back to life straight out of the sarcophagus
I'm rapping these lyrics and this corner's my scene, Boo York is my town and I'n living my dream, so... Can I get a Boo Yeah?
"Boo Yeah" 
Can I get a Scare Yeah?
"Scare Yeah"
You see the bright lights on this big city? Things flying by in a Boo York minute
 Too many things in a day trying to fit in
"oh" All you should stand up and dance no sitting
straight back the tomb big dreams on my mind 
"Oh baby" Gotta find my way in this Boo York way of life
Catty:
It's the place we all wanna go, be the star of the show, when you're out in Boo York, Boo York
Do the things that we love the most, be the star of the show
Our story's told in Boo York, Boo York, Boo York.
Other towns are terrific, but let's be speficic Boo York is the best
"Just read the hieroglyphics" I wanna test my limits, I gotta find a new way
"Gotta new name now let's hear all the ghouls says"
 Ghouls: "Go Pharaoh, go Pharaoh go"
For every time things told us no.. They tell me no... "No more stitches"
 I'm letting 'em go "Met a fly young ghoul" And I'm ready to roll
"Please tell 'em who you are"
 I'm Catty the star, I'm on a Boo York journey and we wanna go far
Feel the music all around me, even in my heart and I like your style..
 Pharaoh:
And you're the cat's meow
You're the coolest ghoul around and your sound makes me want unearth myself come from the underground
"And the time is right now" Or it's gotta be never, "Found each other in the 'boo now let's do it together!"
Catty:
It's the place we all wanna go, be the star of the show when you're out in Boo York, Boo York
Do the things we love the most, be the star of the show
Our story's told in Boo York, Boo York
It's the place we all wanna go, to be the star of the show
When you're out in Boo York, Boo York, Boo York
Do the things that we love the most,
be the star of the show
our story's told in
Boo York, Boo York
It's the place we all wanna go,
To be the star of the show
when you're out in Boo York, Boo York
Do the things that we love the most, be the star of the show
Our story's told in Boo York, Boo York, Boo York.


Kiitos postauksen lukemisesta, ja muistakaahan kommentoida ^^

17 kommenttia:

  1. En laittanut musaa päälle, mutta lauleskelin päässäni silti tuota biisiä Cattyn äänellä :'D
    Onnea 30 lukijasta! ^^

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan tätä, ja kaikkia muita Boo Yorkin biisejä! Boo York on selvästi luotu mua varten! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon! Boo York on mahtava! :3

      Poista
  3. Suuret onnittelut lukijoista! ^w^
    Shootti on tosi hieno, Cattyn kuvat olivat tunnelmallisia ja kuin hän olisi tosiaan tanssinut musiikin tahtiin. <3

    VastaaPoista
  4. Boo yeah!
    Onnea 30 lukijasta! :) Boo York on kyllä hyvä biisi, mut ite tykkäsin eniten Neferan (ja isänsä) Empire kappaleesta.

    VastaaPoista
  5. Hyvin toteutettu shootti! :) Loistavia ja hyvälaatuisia kuvia, kokonaisuus musiikin ja niiden välillä toimi kyllä hienosti ^__^

    VastaaPoista
  6. Onnea 30 lukijasta! Todella huima luku verrattuna minun 9 :) mutta eipä mitään, olen heille kiitollinen. Jos itsellänikin olisi joku päivä niin monta :3. Boo york on varmasti paras MH leffa ever! Onnea vielä kerran! :3

    nukkejenlinna.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ boo york on mahtava, kannattaa katsoa ;)

      Poista
  7. Onnea 30 lukijasta! Todella huima luku verrattuna minun 9 :) mutta eipä mitään, olen heille kiitollinen. Jos itsellänikin olisi joku päivä niin monta :3. Boo york on varmasti paras MH leffa ever! Onnea vielä kerran! :3

    nukkejenlinna.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Ihana shootti. ♥ Ja onnea 30 lukijasta! :)

    VastaaPoista